CoolBlue kiest voor New Fountain

/ Blog / CoolBlue kiest voor New Fountain
Frans Eldering
Frans Eldering

CoolBlue, het nummer twee meest ondernemende bedrijf van Europa (artikel) gaat werken met de dynamische bannertool Dynamic Advertising van New Fountain. Na een succesvolle eerste testperiode zullen alle ruim 200 webshops van Coolblue in Nederland en België gebruik gaan maken van dit systeem. “Het systeem werkt erg prettig en vult een enorm gat op in onze online promotie”, aldus CoolBlue.

Dynamic Advertising

Dynamic Advertising is een bannertool waarmee eenvoudig categoriebanners kunnen worden aangemaakt en gepubliceerd die worden gevoed door een productfeed. Dit betekent dat de prijzen in de gebruikte banners altijd up-to-date zijn, er geen out-of-stock producten worden getoond en dat voor elke nichepartner categoriespecifieke banners beschikbaar zijn. En dat is geen overbodige luxe voor een bedrijf als Coolblue waar het productassortiment zo uitgebreid is. Dynamic Advertising wordt ook reeds gebruikt door De Bijenkorf. Eenmaal aangemaakte banners kunnen eenvoudig worden aangepast om zodanig met een druk op de knop acties of designwijzigingen door te voeren bij alle aangesloten partners. De banners kunnen worden verspreid via affiliate netwerken of direct naar partners. Dynamic Advertising is door New fountain ontworpen en in samenwerking met BlueSkies Internet Services ontwikkeld.

Meer informatie over Dynamic Advertising.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Interesse?

We komen graag met je in contact. Laat je gegevens achter en wij bellen!

Liever bellen? 023 - 534 8040