In het kort
Bouw een website in WordPress met als doel het genereren van nieuwe leads.
Bouw een website in WordPress met als doel het genereren van nieuwe leads.
Detex is sinds 1931 hét opleidingsinstituut voor mode en detailhandel. In 2016 maakt Detex de switch van complete, klassikale opleidingen naar online te boeken workshops, trainingen, modules en e-learning.
Jürgen Schefczyk, manager Detex Opleidingen: “Onze klanten – werkgevers en werknemers – hebben behoefte aan verschillende soorten informatie. Wij wilden een site met een platte structuur, zodat iedereen snel kan vinden wat hij of zij zoekt en zich kan inschrijven.”
Frans Eldering: “We maakten een site in WordPress met op de homepage direct de splitsing tussen ‘werkgever’ en ‘werknemer’. De keuzehulp leidt de bezoeker vervolgens door het opleidingsaanbod van Detex, tot en met de boeking. De vraagstelling op de site is daarom behoeftegestuurd in plaats van aanbodgestuurd.”
“Werkgevers én werknemers kunnen maatwerktrajecten bestellen. Bezoekers worden steeds verleid om verder te kijken in het opleidingsaanbod, want Detex wil commerciëler opereren.”
Frans: “Het opleidingsaanbod van Detex is zeer divers. Dat kan verwarrend zijn. Daarom analyseerden we de verschillende behoeftes van de bezoeker (werkgever en werknemer). Die hebben we vertaald naar een overzichtelijke keuzehulp.”
“Technisch gezien was de grootste uitdaging om alle losse opleidingsmodules zo te koppelen dat de bezoeker zelf zijn of haar opleiding helemaal naar wens kan samenstellen.”
Dit zei Jürgen Schefczyk van Detex over de samenwerking met New Fountain:
Wanneer ik zie hoe enthousiast mijn collega’s zijn over de samenwerking met jouw organisatie, dan verdient dat een groot compliment: dank dus voor de toegevoegde waarde die jullie ons leveren door jullie manier waarop je het begrip “partnership”invult… we maken dat niet vaak mee op deze manier!!
Theo Rauch,
Directeur TMO/Detex
Groot compliment
Zo maken we het niet vaak mee