In het kort
De nieuwe website richt zich op de verhuur van 3 evenementenlocaties.
Green.DNA verhuurt 4 buitengewone locaties voor congressen en vergaderingen en een mobiele evenementenlocatie. Daarnaast verzorgt Green.DNA teambuilding- en leiderschapstrainingen, catering en conceptontwikkeling. Een complex aanbod dus dat allemaal op een eigen plek moet krijgen één vernieuwde website.
De nieuwe website vervangt 4 websites voor de verschillende locaties. Dat levert een SEO-kans, maar ook -uitdaging op. Een goede migratie is van uitermate groot belang om de behaalde SEO-posities te behouden. Belangrijkste doel van deze samenvoeging is om meer synergie te creëren tussen de diensten die Geen.DNA aanbiedt en een sterker hoofddomein over te houden in de index.
Het belangrijkste doel van de website is leadgeneratie voor de locaties en diensten. “Wanneer potentiële klanten bij ons over de vloer komen, zijn ze snel om.” We mikken dus op bijvoorbeeld een afspraak voor een bezichtiging of een gesprek met de chef.
“Best lastig, een representatief, online platform ontwikkelen voor een bedrijf dat als missie heeft om ‘gave dingen te doen’! Want hoe geef je vorm aan een bedrijf dat in twintig jaar diverse evenementenlocaties heeft ontwikkelt en teambuildingsactiviteiten en leiderschapstrainingen organiseert, maar nog steeds vol in ontwikkeling is? Hoe veranker je de roots van het bedrijf en creëer je op een natuurlijke en overzichtelijke manier ruimte voor nieuwe locaties, concepten, merken en mensen?
Een vraagstuk waar wij ons een half jaar geleden samen met New Fountain over hebben gebogen. Van kennismaking tot oplevering was de samenwerking prettig. Constructief, opbouwend en doelgericht.
Het resultaat? Een representatieve, flexibele website die past bij de dynamiek van ons bedrijf en in New Fountain vonden wij een partner waarmee we de komende jaren door kunnen ontwikkelen!”
Danielle Nicolaas
Green.DNA
Constructief, opbouwend en doelgericht
Een partner voor de komende jaren!