Kyos.com

WordPress website

Kyos.com, een marktgerichte website

Kyos ontwikkelt en levert software voor optimalisatie, risicobeheersing en kostenbesparing van inkoop in energie en commodity markten. Wij ontwikkelden een marktgerichte website waarbij diverse landingspagina’s zijn gecreëerd voor doelmarkten en oplossingen.

Doel van de website

Doel van de website is het genereren van leads en het ondersteunen van verkoop. Kyos werkt voor indrukwekkende klanten, dit is zichtbaar gemaakt op de nieuwe website. Inhoudelijk kan de bezoeker zich voeden met informatie over de sofware in het bijzonder en de commodity en energiemarkt in het algemeen.

Contentkoppelingen

De website is opgebouwd in WordPress en maakt het voor Kyos eenvoudig om content op de juiste manier te koppelen. Wanneer een training wordt ingevoerd en gekoppeld aan solutions of industries waarop deze van toepassing is, komt de training en het bijbehorende boekingsformulier als call-to-action op de gekoppelde pagina’s te staan. En wanneer een whitepaper wordt geschreven over bijvoorbeeld gas markets, wordt deze op de relevantie plaatsen automatisch getoond. Hiermee ontstaat een website waarbij een hoge mate van relevantie in content wordt bereikt.

De website is vergaand geoptimaliseerd op laadtijd en vindbaarheid en uiteraard responsive opgezet.

Website:

www.kyos.com

Sterk in marketing én techniek

Prettige en snelle communicatie

Software voor de energiemarkt

KYOS richt zich met haar software op een nichemarkt van bedrijven die actief zijn in de energiemarkt. Onze website is daarbij een belangrijk uithangbord voor onze internationale doelgroep. De website moet goed gevonden worden en relatief veel informatie bieden. Nadat onze vorige website het 5 jaar had uitgehouden, gingen we op zoek naar een bureau dat ons kon helpen om iets nieuws te bouwen. Drie bedrijven hebben we uitgenodigd en daaruit kwam New Fountain naar voren als de meest geschikte. Het viel ons gelijk op dat New Fountain sterk is in de combinatie van enerzijds marketing en anderzijds de meer technische SEO optimalisatie.

Verhoogde conversie

Het traject van ontwerp tot uitvoering tot support is prima verlopen, met een hele prettige en snelle communicatie. We zijn trots op onze nieuwe modernere website waar we veel makkelijker dan voorheen nieuwe content op kunnen zetten. We zien de verbetering ook terug in de bezoekersaantallen en, misschien nog belangrijker, in de verzoeken tot contact. Om die conversie is het uiteindelijk te doen en we denken dat Newfountain een mooie bijdrage heeft geleverd aan de verdere ontwikkeling van KYOS.
Cyriel de Jong
Founder en directeur Kyos